Melbourne naar huis - Reisverslag uit Leende, Nederland van Marjo Bax - WaarBenJij.nu Melbourne naar huis - Reisverslag uit Leende, Nederland van Marjo Bax - WaarBenJij.nu

Melbourne naar huis

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

08 Februari 2017 | Nederland, Leende

Na twee dagen sightseeing in Melbourne een echte stad met alles wat je van een tad kunt verwachten. Veel hoogbouw, drukte, oude historische gebouwen en leuke winkels om te shoppen. En wat een gemak gratis tram in het centrum, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Zondag de leuke Queen Victoria Market bezocht met souvenierskraampjes en wat maar mogelijk is wordt er verkocht, een groente- fruithal, vis- vleeshal en een delicatessenhal. Daarna een bezoek aan de skydeck Eureka, op de 88ste verdieping , met een prachtige skyline over de stad. Maar niet goed voor mijn gemoedsrust en maag (sorry beetje hoogtevrees).
Helaas slaat het weer om en regent het 's avonds en ' s nachts flink en is het maandag flink bewolkt en afgekoeld. Ach kunnen we vast acclimatiseren.

Maandag na alles ingepakt te hebben en nog een bezoekje aan het centrum gaan we rond 18.00 uur naar het vliegveld, waar we horen dat onze vlucht geannuleerd is, maar gelukkig kunnen we worden overgeboekt op een andere vlucht een uur eerder. Maar uiteindelijk is deze verlaat en vliegen we rond 23.30 uur. Na 16 uur vliegen landen we op Dubai en na overgestapt te zijn vliegen we in 7 uur naar Schiphol, waar we rond 12.30 uur Nederlandse tijd landen. Wat een lange zit was dit.
Wilma, Adri en Ans komen me gezellig ophalen en kan het vertellen beginnen. Wel wennen hier hoor koud en grijs.

Zo nu zit het er echt op. Iedereen bedankt voor jullie reacties en met het volgen van mijn reis, hopelijk hebben jullie ook een beetje genoten. Ik in ieder geval wel. Het was leuk om het met jullie te delen. Houdou en bedankt uit Lind ( Leende)

• 09 Februari 2017 - 10:26

Wilma:

Hoi Marie,

Het was kei leuk om je verhalen te lezen, maar we zijn ook weer blij dat je heelhuids terug bent. :)

Groetjes
    Wilma

• 10 Februari 2017 - 14:49

Adri En Ad:

Via je verslagen hebben wij je met ontzettend veel plezier gevolgd. De cirkel op mijn tekenkaartje van Australie is gesloten! Je begon - na Tasmanie - bij Melbourne en je bent er geeindigd.
    Met the great Ocean Road en de sightseeing van deze stad is echt een einde gekomen aan je overweldigende vakantie met zijn extremen qua weer en natuur. Fijn dat je zo hebt genoten en het hebt gedeeld.